سیده حسناسیده حسنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

♥●•٠·˙ღ✿حســـنا خانومــی♥●•٠·˙ღ✿

خطاب به...؟

1391/5/19 23:52
892 بازدید
اشتراک گذاری

یک مومنی با اسم ؟ نظر فرستادند:

 

چه کار بچه گانه ای چادر یک نوع پوشش است مگر مسخره بازی است به نظر من خیلی کار شما اشتباه است بچه را مسخره کردهای یا چادر را؟شرم کنید هر چیزی حدی داره من خودم چادر میپوشم کارتان خیلی زشته دین را به مسخره گرفته ای؟میخواهی بگی خیلی متدین هستی یا برای وبلاگت مشتری جمع کنی متظاهر دین نما خجالت بکش

 

اگه شما واقعا متدین بودی برای یک دختر وبلاگ درست نمیکردی فردا بزرگ میشود و عکس هایش را به معرض نمایش گذاشته ای چادرش را باور کنیم یا ...لطفا دیگه هم چادر را مسخره نکن

جواب:

سلام

اول اینکه چقدر ترسو هستید یه ذره شهامت نداشتید که بخواید اسمتون رو ببرید.

بعد شما که متدین هستید و به قول خودتون چادری.شمایی که مومنید به نظرتون این طرز برخورد درست بود؟؟اول برو یاد بگیر چطور امر به معروف کنی فقط یه چیزی به اسم امر به معروف شنیدی ولی متاسفانه درست اجراش نکردی..

بعدم من موندم کجای چادر زدن رو مسخره کردم؟شما انگار وبلاگهای دیگه رو ندید که به بهانه عکس فرزندشون عکس خودشون رو هم بدون حجاب و حتی نیمه عریان میزارن.

آیا یک بار به اونا تذکر دادین.مطمئنا ندادین.بعد میگید چادر رو مسخره میکنم؟؟

در ضمن اینجا یه صفحه ی شخصیه من دوست دارم عکس دخترم رو یه روز با حجاب بزارم یه روز بدون حجاب. شما با این مشکلی داری نیازی نیست بیای اینجا رو بخونی و نظر بدی؟

در ضمن یه طوری این رو نوشتید"اگه شما واقعا متدین بودی برای یک دختر وبلاگ درست نمیکردی فردا بزرگ میشود و عکس هایش را به معرض نمایش گذاشته ای چادرش را باور کنیم یا ...لطفا دیگه هم چادر را مسخره نکن " حالا هر کی ندونه عکس یه دختر بزرگ رو لخت گذاشتم همه دارن میبین.

رو از این نمونه حجاب درس بگیر.

در ضمون تو این شب دلمو خیلی شکوندی به نظرم بهت واجبه به عنوان یه شخص مومن و چادری ازم حلالیت بطلبی.

امیدوارم که این پست رو خونده باشی.

 

دوستای عزیزم تصمیم داشتم که رمز وبو رو بردارم ولی انگار افردا بیکار و وبگرد زیادن و هر لایق خودشونه به بقیه نسبت میدن.

پست بعدی رمزدار میشه رمزم واسه همتون میفرستم.

تو این شبهای عزیز ما رو فراموش نکنید.

التماس دعا...

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (64)

نایسل جون
20 مرداد 91 2:33
عزیزززز دلم ولش کننننن بی خیال بابا
نایسل جون
20 مرداد 91 2:33
الهی خاله اش فداش شهههه اینقدر چادر بهش میادد من نمیفهممم این ایرادش چیه
نایسل جون
20 مرداد 91 2:33
عزیزم بعضی ها مغر ندارننن بیخیاللل فدای دل شکسته ات بشممم مننن
نایسل جون
20 مرداد 91 2:33
نایسل جون
20 مرداد 91 2:34
دیگه غصه نخوریااااااااااا عشقممم باا ون دل پاکت واسم دعا کن.... راستی دختر از 9 سالگی به سن تکلیف میرسه بچه به این کوچولویییییییی چه ایرادی داره تازه اصلانشم لخت نیست
نایسل جون
20 مرداد 91 2:40
بی خیال عزیزممم یه چیزی خواست بگه
نایسل جون
20 مرداد 91 2:47
عزیزممم چراغم خاموشه اخه شوشوم از جلسه اومد میخوام برم کم کم
نایسل جون
20 مرداد 91 2:51
مراحمی خوشگلممم دیگه ناراحت نباش جون من باشه به شب قدر فکر کن به رحمت خدا یه اینااا به حرفای یه ادم مزخرف گوش نده منم یه مدت مثه تو جواب مییدادمم بعد گفتم بییخییی بابا اینجوری خودم اذیت میشم
نایسل جون
20 مرداد 91 2:51
شب به خیررر
مامانی درسا
20 مرداد 91 3:22
ای بابا مگه دختر و پسر فرق داره یعنی ما که دختر داریم نباید برای دخترامون وب درست کنیم .... یعنی اسلام اینو گفته ...... چرا هر چیزی رو که میخواین به اشتباه بگین نام اسلام رو به زبون میارین کاش دوست به ظاهر عاقل من...... وقتی این پست رو میخوندی این نظر منو هم بخونی ...... اسلام داره فرق بین دختر و پسر و از بین میبره بعد شما مثل طالبان صبحت میکنی ..... منم گاهی دوس دارم لباس خوشگل تن دخترم میکنم عکس میگیرم گاهی هم با روسری و چادر ......لطفا" اگر نمیخواهید دوست باشید و دشمن هم نباشید ..... مامانی شما هم به خدا واگذار کن هیچی از خدا پوشیده نیست

کلا از دین یه چیزایی شنیده بود ولی معنیشو نمیدونست.
من موندم اشکالش کجاش بود.

mamane Ali
20 مرداد 91 5:05
سلام .. جواب من به خانوم/آقا ؟ .. باید بگم که هر چیزی آدابی داره چه اون چیز پیام باشه چه انتقاد و یا حتی امر به معروق و رعایت نکردن این آداب نشانه ضعف شخصیتی گوینده است .. و واقعا باید متاسف باشیم که یک انسان ضعیف ( از نظر شخصیتی ، منطقی , اخلاقی , اطلاعاتی ) ادعای نمایندگی دین رو بکنه .. چون با این کار فقط آبروی این دین مقدس رو میبره .. ولی خوشحال نباش به هدفت نمیرسی چون دین ما بزرگ تر از تو و امثال توه که بتونید این کارو باهاش بکتید! وقتی عکس دختر گلت رو با روسری و چادر دیدم خیلی خوشم اومد . خیلی قشنگه .. به دخترت تبریک میگم همچین مامان با سلیقه ای داره
الهه مامانی طهورا
20 مرداد 91 16:55
عزیزم از این آدمای مریض زیادن تو خودتو ناراحت نکن بعدش هم تو چرا با حرف مزخرف یه آدم بدبخت تصمیم میگیری که رمز بزاری خودت هر طور دلت میخواد بنویس بزار بیشتر بسوزه!!! بدبختی بیشتر از این که تو این شبهای مقدس و عزیز عوض استغفار و دعا بری برا فضولی وب این و اون به خودت اجازه بدی هر چی از قلب مریضت درمیاد بزبون بیاری وفلب یه بنده عزیز خدا رو بشکنی و آزرده کنی! تو فقط یه آدم مریض و حسودی
مامان مهنا
20 مرداد 91 16:56
ای ب فداش ک اینقدر ناز افتادش اتفاقا من عاشق عکسش شدم عزیزم ب حرفای اینجور ادما هم توجه نکن
الهه مامانی طهورا
20 مرداد 91 16:56
ما عاشـــــــــــــــــــــــــــــق حسنا خانومی گل و با حجابیم
الهه مامانی طهورا
20 مرداد 91 16:57
حسنا جونم چقد چادر بهت میاد
مامان مهنا
20 مرداد 91 16:58
راستی مامانیه گل من بازم رمزتونو فراموش کردم شرمندت رمز
دختران خوشتیپ چادری
20 مرداد 91 17:20
بی خود کرده! مگه چون بچه ی شما چادر سر کرده چادر رو مسخره کرده... خانوم اصلا شما ناراحت نشو آدم روانی زیاد پیدا میشه..اگه دوباره اومد بهش بگین بیاد وب من تا حالشو بگیرم..
مامان نفس طلایی
20 مرداد 91 18:20
فقط می تونم بگم متاسفم .... برو خصوصی
مامان علی اکبر
20 مرداد 91 19:13
سلام،چه آدمایی بی خودی پیدا میشه.... اگه اون واقعا متدین بود و چادری بود هیچ وقت از اون عکس اینطوری برداشت نمیکرد،باید افتخار میکرد و خوشحال میشد. عزیزم تو خودت رو ناراحت نکن.واگذارش کن به خدا.
مامان امیر مهدی(سوده)
20 مرداد 91 19:15
سلام عزیزم من اتفاقی از طریق وب دوستم وبلاگ دخمل شما رو دیدم خوشحال میشم به وبلاگ پسر من هم بیایید و با نظراتتون زیبایش کنید از خواندن مطالبتون هم ناراحت شدم به نظر من از کوزه همان برون تراود که در اوست هر کس بنا به سلیقه خودش کار میکنه من خیلی دختر دوست دارم اگه دختر داشتم حتما براش وبلاگ درست میکردم بعدش هم منم گاهی چادر نمازمو پسرم سرش میکنهچطور میشه مگه؟مسخره نیست که!و دختر هم 9 سالگی به سن تکلیف میرسه !عیبی نداره چادر بپوشه یا نپوشه .هر کار ادم بکنه باز براش ایراد میگیرن پس چی خوبه؟اینکه ادم دخترشو بد بار بیاره خوبه یا از اول با تدین بارش بیاره .اصلا از این حرفها نباید ناراحت شد به نظر من باید فرهنگ استفاده از اینترنت را بلد بود.واقعا که.ببخشید فضولی کردم.خدایا همه را به راه راست هدایت کن مخصوصا بعضی ها را تا دین را خراب نکنند.
فاطمه معصومه
20 مرداد 91 19:20
سلام منم از طرزفکراون خانوم خیلی ناراحت شدم چه اشکال داره بچه ها از همین سن کم باچادر مونس بشن و بهش عادت کنن اصلا سفارش دینی مابراین کار شده !پس این جور عکسا نه تنها مسخره چادر نیست بلکه عمل به دستورات دینیه. قرارم نیست که کودک بدون تکلیف همیشه باحجاب باشه که اون خانوم از عکسای بی حجابش نقد کرده!! عزیزم تو به دل نگیر وحرفهای اونو حمل بر کم علمیش بزار و در این شبا که شبهای رحمته باید همدیگرو ببخشیم تاهم درجه مون بالا بره هم خدامارو بخشه. التماس دعا صدبوسه برحسناسادات
مامان علی اکبر
20 مرداد 91 19:23
وقتی این پستت رو خوندم واقعا ناراحت شدم..... ولی خوب جوابش رو دادی اتفاقامن اون عکساش رو خیلی دوست دارم. قربونشششششش
مامان آینده(آرزو)
21 مرداد 91 2:34
گلم ... راستی ...بی خیال بابا ...بزار بگن ....اولا از این که باید یه کم فکر کنن ....بچه ایی که از الانم چادر سر میکنه داره برای بزرگ شدن آماده میشه ..و این از به فکر بودن مادر بچه اس ...مهم نیست هر کاری میدونی درسته انجام بده ......ربطی به چیزه دیگه ایی نداره کاری خوبی کردی که به حسنا یاد میدی ...این مهمه ...
مامان آینده(آرزو)
21 مرداد 91 2:38
خصوصی داری
حسنا بانو
21 مرداد 91 2:54
من نميدونم بعضي آدما آدما چرا احترام به حريم ديگرانو ياد نگرفتن؟؟؟
آوازقو
21 مرداد 91 5:41
سلام .خانمم ناراحت نشو ...بعضی هاشمشیر اسلام میشن.......... این عزیز مگه نمیدونه که دخترها از نه سالگی مکلف واجبات میشن؟و وب هم هیچ اشکالی نداره ......شما به کارت ادامه بده ......و برای آگاهیش از مسائل اسلامی براش دعا کن......
مامانی
21 مرداد 91 7:31
بیخیال خانومی
مامان زینب خانم
21 مرداد 91 9:37
سلام از اینکه تو این شبهای روح انگیز که همه طلب استغفار میکنند به همین راحتی دل یه بنده خدا رو میشکونند دلگیر شدم. متاسفانه اینروزا همه ادعای کارشناسی دین ، سیاست ، اقتصاد و ...... را دارند . خانم یا آقایی که این مطلب رو گذاشتید به شما دوستانه سخن میگویم بهتره خیلی زود توبه کنید و حلالیت بطلبید. اینجا یه مکان واسه تخلیه خشم و حرص شما نیست. به نام دین همه چیزو قربونی نکنید. این فقط یک عکس زیباست از حالتی که یک مادر مومنه اونو میپسنده. اگه شما هم چادری هستید ارزش پوشیدن این امانت زهرایی رو میدونید. بهتره قبل از انفجار هیجانات روحی کمی بیاندیشید............... انشالله خدا همه ما رو عاقبت بخیر بکنه. و من الله توفیق
فرشته
21 مرداد 91 13:47
اون کسی که این رو به شما گقته عقده ایی بیش نبوده اگه مومن بود که فرق بین بچه10ـ11ماهه روباآدم گنده میفهمید این آدم حتما باشوهرش دعواکرده خواسته عقده اش رو خالی کنه اتفاقی به وب حسناجونی رسیده اصلاخودت روناراحت نکن یارو کلا مشکل داربوده بخندگلم بخند
مامان مهربون فاطمه
21 مرداد 91 17:51
سلام عزیز.دایم مطالب قشنگتون میخونم.محل اون بنده ی خدا رو هم نزار.بعضی ها تنگ نظرن.راستی رمز رو خصوصی برات گذاشتم.
فرشته
21 مرداد 91 22:18
بوسسسسسسسسسسسسسس برای خانم مومنه ی ناناز
سید ابوالفضل(پسر عمو)
21 مرداد 91 22:30
سلام آبجی حالا نمی خواد اعصابت رو خورد کنی از این آدم هایز الاف زیاد پیدا می شه . ولی خوب بهش گفتی حقش بود با این آدما باید این جوری بر خورد کرد (منم تایید می کنم) راستی یلدم رفت بگم چادر خیلی خیلی به حسنا سادات میاد رمز پست هات رو برام اس ام اس کن
مامانی
22 مرداد 91 16:12
عزیزم بیا وبم بروزم
مامان الهه
22 مرداد 91 17:33
متاسفم که این مطلب رو خوندم و از اینکه ناراحت شدی من هم ناراحت شدم بهش فکر نکن عزیزم آدم مریض زیاد پیدا میشه " اللهم اشف کل مریض " اتفاقا من عاشق این عکس حسنا جون شده بودم و وقتی دیدم عکس ثابت وبلاگ شده کلی ذوق کردم و قربون صدقش رفتم حسنا جون دوست دارم
سوده
22 مرداد 91 21:00
خیلیییییییییییی نازه. خدا ایشالا براتون نگهش داره
مامان مهربون فاطمه
23 مرداد 91 1:46
سلام خصوصی داری..
ایدا
23 مرداد 91 5:30
سلام میخواستم بگم اصلا با نظر اون خانم موافق نیستم چه ادم افراطی بوده! چون هر کس خودش باید تصمیم بگیره برای کارهاش اما با عرض معذرت شما هم کارتون عجیبه اخه یک بچه ده ماهه مگه باید چادر بپوشه؟گناه داره طفلک!گرچه فکر کنم که اصلا کاری که شما کردید ربطی به نظر اون خانم نداشته و اون اشتباه قضاوت کرده و شماهم ازادید هر جور بخواهید لباس تن بچه تان بپوشید اما واقعا از الان زوده نه؟نمیدونم به هر حال شرمنده منم نظرموگفتم دیگه.
شاهده
23 مرداد 91 11:55
سلام عزیزم خوبی؟ این پستت خیلی منو توو فکر برد...همین افراد هستند که کلا از دین یه چیز وحشتناک می سازن و مردم رو دین زده می کنن،چادر زده می کنن...درست بلد نیست صحبت کنه اومده امر به معروف کنه مثلا؟ ای امان از جهالت و ظاهر بینی...همین کارا رو می کنن مردم تا چادری میبینن فرار می کنن...بی خیال رمز رو برات خصوصی میذارم عزیزم
خاله جون
23 مرداد 91 23:55
سلام دخملتون خیلی خوردنی ماشاالله مخصوصا با چادر خشملش به اینجور آدمای.........اهمیت نده واسه دخملی من که عاشقش شدم با اجازه تون لینکتون کردم
مامان فاطمه زهرا
24 مرداد 91 0:10
سلام دوست عزیز ماشاالله دختر ناز خاله چقدر چادر بهت میاد ان شاالله بزرگ بشه حجاب به این قشنگی رو داشته باشه حضرت فاطمه یارت... مامان حسنا جون به دل نگیر آدم مذهب نما تو این دنیا زیادن بسپارشون به دست بی بی فاطمه ی زهرا ... خوشحال میشم به وبمون یه سری بزنید با هم دوست باشیم
Majid besharatpor
24 مرداد 91 1:46
سلام خانم،بنده تازه با اینجا آشنا شدم ماشاالله چه دختر نازو خوشکلی دارین،اییی جونم کاش یه خواهـر مثلش داشتم.. بنده عکاس هـستم واقعا واسه عکس عالیه ببخشید چطور میتونم رمزو داشته باشم تا روی ماهـشو ببینم؟
مامان ابالفضل
24 مرداد 91 2:33
سلام خانم از خوندن مطلب واقعن متاثر شدم خدا همه رو به راه راست هدایت کنه.منم با افتخار لینکتون کردم .ماشالله به حسنا خانوم خدا حفظش کنه براتون
مامانی
24 مرداد 91 12:40
سلام عزیزدلم خوبی خانومی؟ من و طه بروزیم و منتظرتون هستیم
فرشته
24 مرداد 91 13:28
بوس برلی حسنا جوننننن
مامان مهنا
25 مرداد 91 18:13
عرفان خان
27 مرداد 91 1:27
سلام دوست عزیز... وب نازی داری ... دست مامان گلت درد نکنه ... موفق باشی دوست داشتی بهم سر بزن ... قربانت ...بوس
مامان آمیتیس
27 مرداد 91 2:28
سلام. من الان این پستتونو خوندم اعصابم بهم ریخت. اون کسی که این حرفو زده مومن نیست چون اگه مومن بود با زبونش بنده های خدارو اذیت نمیکرد... خودتو ناراحت نکن مامان حسنا جون
مامان آمیتیس
27 مرداد 91 2:33
پستهات رو همیشه رمز بذار. منم اوایل وبلاگ دخترم رمز نداشت اما بعد بخاطر همین مردم آزارا رمزدارش کردم. خیلی لیاقت اینو ندارن که عکس فرشته های پاک و معصوم رو ببین
مرجان مامان پریساجون
27 مرداد 91 4:50
عزیزم هز کی بوده خواسته فقط یه اذیتت کنه.اتفاقأ وقتی حسناجون بزرگ شه ایشاله و عکس خوشگلش رو با چادر ببینه خیلی خیلی خوشحال میشه.از موقعی که این عکس رو دیدم منم دنبال موقعیتم تا از پریسا هم همینجور عکسی بگیرم.
مرجان مامان پریساجون
27 مرداد 91 4:51
رمز؟
مامان علي خوشتيپ
28 مرداد 91 16:40
واي خدا از دست اين آدما مثل همين آدمايي منم از چادر زده كردن...بماند توضيحاتش واقعا هنوز تو جامعه ما ظرفيت خيلي چيزا بالا نرفته.وقتي به نظر گذاشتن يه زن براي يه مرد ايراد ميگيرن بهش هزارتا انگ ميزنن معلومه كه به عكسا... من كه اگه دختر دار بشم براش صدتا وب ميزنم.به بقيه چه ربطي داره.هر كي اعتقادات و سليقه خودشو داره و هر سليقه و اعتقادي هم محترمه حتي اوني كه دوست داره عكسشو بي حجاب بذاره.اونم براي خودش شخصيت و اعتقاداتي داره.ما ياد گرفتيم تو كاره هم فضولي و دخالت كنيم.... عزيزم به راهت ادامه بده.آدم بي هويت و علاف زياده خصوصيتم چك كن
بابا جون یسری
28 مرداد 91 18:27
سلام بر شما خواهر محترمه ، قبول باشه امروز مطلبی را برای دخترم گذاشتم تحت عنوان « آفتاب که بر آید چادر نمازت را بپوش » و بطور اتفاقی درد دلتان را خواندم ، حق با شماست ، اما عرض بنده اینست که همانطور که ما پدران و مادران برای دل خود می نویسیم ، از سویی باید به آزادی بیان حق ایمان داشت ، هرچند نباید از حجاب برتر چشم پوشی کرد. خواهر گرامی به حسن سلیقه شما و نیز اسم قشنگی که برای دختر گلتان انتخاب کرده اید تبریک میگم و چنانچه مایل بودید از وبلاگ دختر من نیز دیدن فرمایید . با اجازه شما لینکتان کردم . یاعلی مدد
مامان فاطیما
29 مرداد 91 2:15
واقعا باورم نمی شه یعنی چی چه معنی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دختر منم عاشق چادر هر جا چادر منو می بینه میاره سرش می کنه.. عجب آدمایی پیدا می شن با این طرز فکرشون!!!!!!!!!!!!
مامان تسنیم سادات
31 مرداد 91 13:48
سلام مامانی جون اول از همه دوتا ماچ گنده اون دختر نازت رو بکن بعدشم خواستم بگم خیلی کار قشنگی کردی که عکس دختر نازتو با چادر گذاشتی ... باید به اون شخص بگم اونایی دین رو مسخره می کنن که یه روسری نصفه ونیمه سرشون می کنن اگه دلت برای اسلام و دین سوخته برو توی خیابونا به اونها تذکر بده بعدشم دروغ گفتی که چادری هستی هر خانم متعهد به حجابی این فرشته ناز رو ببینه به وجد میاد نوشتی چادری هستی که چادریها رو خراب کنی از جملاتی که نوشتی کاملا مشخصه... ببخشید مامانی خیلی ناراحت شدم از این توهینی که این شخص به چادر فرشته کوچولوی شما کرد انشاا... حسنا خانمی در پناه چادر محفوظ باشه ..
مامان تسنیم سادات
31 مرداد 91 17:13
مامانی گل اگه اجازه بدین لینکتون می کنم...
مامان علیرضا
1 شهریور 91 4:44
سلاااام چه خانمیه این حسنا جون خوشم اومد
مامان یاسمن ومحمد پارسا
3 شهریور 91 18:01
حسنا جونم خیلی نازی مامان جون به منم رمز میدی:
مادر آیاتای
6 شهریور 91 0:18
عجب آدمیی پیدا میشنا!!!! نمیدونم توی وب آیاتای رو هم خوندید که همچین فردی اومده بود و یه نظر مزخرف از خودش در وکرده بود؟ اما به نظر من این پست رو خوب و بجا و با متن درست نوشتی. خیلی خوب بود.
ریحان بانو
6 شهریور 91 23:16
من اولین باریه که اومدم اینجا.اکثر پست ها رمز داشت ولی بازم همونایی که نداشت و دیدم.منم یه دختر 21ساله چادری هستم و خیلیم حجابم و دوست دارم و واسش احترام قایلم.اما این پست و که خوندم و نظر شخصی که این حرف و زده بود و دیدم خیلی ناراحت شدم.آخه این چه طرز برخورده.من قبول دارم اختلاف سلیقه وجود داره اما این افراطی گری هاست که خیلیا رو از حجاب و افرادد به ظاهر مذهبی !!!رونده.آخه این عکس های با چادر که اینقدر زیبا و دلنشینن کجاش تمسخر حجاب.من عاشق اون عکسای با حجاب نینیتون شدم.واقعا خیلی زیباترش کرده.مخصوصا با اون چهره ی معصومش و لپای آویزونش.ایده ی خیلی قشنگی بود.خدا حفظش کنه براتون
mamani helena
11 شهریور 91 17:52
salam azizam vaghean yani hamchin adamayei ham hastan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان محمد صادق(زهرا)
25 شهریور 91 14:00
راستی خییییییییییلی ناز شده با حجاب!!!
حقگو
11 اسفند 91 14:57
سلاممممممممممممممم..بلاخره پیداش کردممممممممممممم..خیلی حسنا نازهههههههه خیلی دوستش دارم خیلی زیاد..یه بار اتفاقی عکسشو پیدا کردم ، گذاشتمش روی ایدی یاهوم،ناراحت نشینا ولی اسمشم گذاشتم نازنین زهرا من که اسمشو نمیدونستم ....جیگره جیگررررررررررر.خدا براتون حفظش کنه
حقگو
11 اسفند 91 14:58
در ضمننننننننن اون ؟؟؟؟ که اومدن نظر دادن به نظر من این عکسا و....خیلی قشنگنننننن و خیلی هم حجابو زیباتر جلوه میدن... هزاران برای حسنا خانم شما و نازنین زهرای من
حقگو
14 اسفند 91 21:04
سلام.چرا رمز عکسای جیگر طلا رو بهم نمیدین من میخوام همه شو ببینم بیاین تو وبم لطفا برام رمزشو بزارین.مرسی