سیده حسناسیده حسنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

♥●•٠·˙ღ✿حســـنا خانومــی♥●•٠·˙ღ✿

السلام علیک یا ابا عبدالله . . .

1391/8/28 10:57
616 بازدید
اشتراک گذاری

السلام ای وادی کرببلا / السلام ای سرزمین پر بلا

السلام ای جلوه گاه ذوالمنن / السلام ای کشته های بی کفن . . .

 

 

آبروی حسین به کهکشان می ارزد ،

یک موی حسین بر دو جهان می ارزد

گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست ،

گفتا که حسین بیش از آن می ارزد . . .

 

در این شب های عزیزم اگه اشکی جاری شد ما رو فراموش نکنید.

خیلی محتاج دعاتون هستم.

التماس دعا...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان پریسا
28 آبان 91 10:57
سلام من هم شهادت امام حسین را به شما تسلیت میگم.
مامان ابوالفضل
28 آبان 91 11:03
سلام خانم جان .گل دخمل خوبه؟ .برای ما هم دعا کنید.
سلام عزیزم.ممنون.متاسفانه از جمعه دوباره مریض شده.التماس دعا
خیلی نگرانم

علامه کوچولو
28 آبان 91 18:17
قال الحسین (علیه السلام):اِنَّ النّاسَ عبیدُالدُّنیا وَالدّینُ لَعقٌ عَلی اَلسِنَتِهِم یَحوطونَه ما دَرَّت مَعایِشُهُم فَاِذا مُحِّصوا بِالبَلاءِ قَلَّ الدَّیَّانونِ مردم بندگان دنیا هستند و دین چون آب دهانیست که بر روی زبانهای آنان جاریست و تا جائیکه معیشت های آنان فراوان است متعهد و حافظ دین هستند اما زمانیکه به بلایا و مشکلات آزمایش شوند دینداران حقیقی به شماره اندک شوند
مامان محمد و ساقی
30 آبان 91 17:42
سلام عزیزم چه قالب زیبایی گذاشتید من هم تسلیت میگم التماس دعا
مامانی
30 آبان 91 23:04
سلام مامانیییییی خوبی؟ بروزم بیای خوشحال میشم التماس دعا
مریم
2 آذر 91 12:38
ایییییییی جان چه حجاب قشنگی داره دخمله .چقدرهم نازه .قربونش برم الهییییییی. امیدوارم تا الان دیگه دخملی خوب شده باشه .شمارو به خدا تواین شبها خونواده سه نفره مارو هم دعا کنید عزیزم .
مامان علي خوشتيپ
4 آذر 91 0:17
من هم اين ايام رو تسليت ميگم... براي رمز ببخشيد پستمون رو تغيير دادم.شرمنده اينجوري شد...چيز جالبي هم توش نبود
مامان علي خوشتيپ
4 آذر 91 0:18
شما براي مراسم بعد از ظهرا كه داداشم ميگه همسرتون بانيشه هستين؟
مامان تسنیم سادات
4 آذر 91 16:00
از شما هم التماس دعا ...
مامان علی خوشتیپ
6 آذر 91 8:41
سلام عزیزم...راستش ما روضه بودیم نشد بیایم... نظرت در مورد زن داداشمون چی بود؟
علی خوشتیپ
6 آذر 91 8:43
سلام خاله جون .من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 هست اگه دوست داشتین از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت دارین به من و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدین ممنونم
زهرا (✿◠‿◠)
9 آذر 91 11:51
سلام عزیزم... منم این ایام و تسلیت میگم! التماس دعا! اون موقعی که نوشتی می خوای بری!خیلی ناراحت شدم! هر کاری هم می کردم کامنتام ثبت نمیشدن! چه خوب که برگشتی!
فرشته
11 آذر 91 23:42
تسلیت گلم مارو خیلی دعا کن
زهرا (✿◠‿◠)
12 آذر 91 17:14
سلام عزیزم... محمد صادقم توو روند از پوشک گرفتنش خیلی کمکم کرد! واسه جایزه ش توو یه مسابقه شرکتش دادم! دوس داشتی توو جایزه ش شریک باشی خوشحال میشم! 0027 شمارشه! اینم لینکشه: http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
♥●•٠·˙مامان عارفه♥●•٠·˙
13 آذر 91 18:24
ممنون گلم
زهرا (✿◠‿◠)
14 آذر 91 18:20
مامان علی اکبر
15 آذر 91 1:42
سلام عزیزم خوبی؟ حسنا سادات بهتره؟ علی اکبر که هنوز اذیته نمیدونم چه کارش کنم
♥ مامان آینده ♥
18 آذر 91 22:43
سلام عزیزم....! خوبی؟!سیده حسنا خوبه؟! قربونش برم....!!کلی دوق میکنم هربار که عکس گوشه وبلاگشو میبینم با اون حجاب خوشگلش......!
حسنا
28 فروردین 92 13:47
حجاب دختررو دیدم از اسمم حالم به هم خوردچه مامانایی پیدا میشن مبادا. موشو ببینن
هزاران نفر از عکس حسنا خوششون اومده و تو وبلاگ ها و سایتا عکس حسنا رو گذاشتن.تو پلاس و فیسبوک و گوگل چه چرخی بزنی میبینی عکسش رو.
پس نظر یه آدم کوته فکری مثل تو و امثال تو اصلا برام مهم نیست.
خدا رو شکر که حالت از اسمت به هم خورد.چون واقعا شرمم میشه اسم افرادی مثل تو که بویی از انسانیت نبردن حسنا باشه.
من و پدر حسنا به اسمش افتخار میکنیم...

آدم
28 فروردین 92 13:53
این ادمای با حجاب کثیف ترین و بی فرهنگ ترین آدمان کاش یه کم آدم بودین شما فک میکنین همه چی به حجابه بزار بزرگ شه چی میشه ابوالفضل....................